spasi spasi

Bagai kumpulan text, perlu ruang kosong untuk dapat membacanya dengan jelas.

Bagai lokasi, perlu jarak untuk membuatnya tidak sesak.

Bagai runutan peristiwa, perlu jeda untuk mampu mengenang episode yang sudah dilalui.

Bagai gerak, perlu kejap tarikan nafas untuk terus melaju

Tuesday, March 21, 2006

Labirin

Berlari di labirin kehidupan
Banyak kelokan
Tak ada petunjuk jalan

Aku akan terkurung di dalam
Pabila aku tetap diam

Aku akan tersasar
Pabila aku berjalan dengan gaya kasar

Trus...
Ya. Kutahu !!!
Aku akan minta penerangan untuk jalan keluarnya
Aku kan tetap berjalan mengikuti irama
Tenang saja...

WA Lt. 11
21/3/2006 : 3.22 PM
Lagi bete, dengan persoalan di 'Bab' yang sama.
Tapi ga mau mellouw. Udah ga jamannya lagi umur segini mellouw.
Yang perlu gwe kerjain cuman usaha alias ikhtiar.

No comments: